Nem veszik el a diákok digitális eszközeit a budapesti Madách Imre Gimnáziumban
Azt írják, az iskola célja a digitális kultúra helyes használatára nevelés, nem pedig a tiltás.
Azt írják, az iskola célja a digitális kultúra helyes használatára nevelés, nem pedig a tiltás.
Tankockák, Wordwall, Redmenta, Excel vagy Adobe Acrobat – csak néhány azon digitális platformok közül, amik segíthetik a diákokat a tananyag elsajátításában. Arról nem is beszélve, hogyha órán vagy a leckeírásnál kerülnek elő, akkor teljesen más kompetenciát fejlesztenek, mint a hagyományos módszerek.
Kiderült, mekkora lehet azoknak a diákoknak a száma, akik digitális eszközök hiányában nem tudnak részt venni a távoktatásban.
A gyermeknevelés kultúrájának alacsony szintje, a közös családi programok hiánya, a digitális eszközök túlzott, kontroll nélküli használata, a gyerekek túlterhelése, a tanári módszertan alacsony színvonala - a jelenségek között látszólag nincs szoros összefüggés, mégis úgy tűnik, együttesen beláthatatlan következményekkel járnak a Tanító módszertani folyóirat egyik szerzője szerint.
A kormány kiemelt területként tekint a természettudományos oktatás feltételeinek javítására - mondta az MTI-nek a Science on Stage (Tudomány a színpadon) oktatási fesztivál csütörtöki debreceni megnyitóját követően az oktatásért felelős államtitkár.
25, 30 vagy éppen 42 - a topgimnáziumokból iskolánként egy kisebb osztálynyi diák inkább külföldre megy egyetemre – derült ki a HVG 2026-os középiskolai kiadványából. Mutatjuk, melyik középiskolákból került be a legtöbb diák a külföldi felsőoktatásba a legjobb 100 középiskolából.